Service & support

 

Ønsker du at fejlmelde din maskine så kontakt os på:

servicedk@signcom.dk / +45 75509900

 

SERVICEAFTALER TEKNIKER HJÆLP

Maskiner har det ligesom biler. De skal have service en gang imellem. Hvad enten det er det traditionelle årsservice, eller hvis Jeres udstyr har en dårlig dag og kræver teknikker besøg. Vi kan skræddersy en løsning til enhver maskine. Kontakt os for yderligere info. 

HOTLINE SUPPORT

Ved at tegne et Hotline support abbonnement får du følgende fordele:

Hjælp via telefon & Teamviewer. Support fra mandag-torsdag kl. 8.00 – 16.00 / fredag kl. 8.00 – 15.30.

Over telefon og teamviewer, hjælper vi dig med fejlsøgning, så du i den grad det er muligt, selv kan udbedre problemet.

Hotline Support abbonnenter får 15% rabat ved påkrævet teknikerbesøg. Hotline Support dækker kun for udstyr købt hos Signcom gruppen (Danmark, Sverige, Norge eller Finland).

Hotline Support faktureres forud 12 måneder af gangen.

Pris pr. måned kr. 249 ekskl. moms

TEKNIKER SUPPORT

Har du behov for support på dit udstyr, men ikke har tegnet en aftale, er her de gældende priser.

Vores normale arbejdstimer er: Man – Tors 8.00 – 16.00 samt Fre. 8.00 – 15.30. Minimum benyttet tid er 1 time.

Timepris for teknikerbesøg: 925 DKR ekskl. Moms

Express tilkald udenfor normaltid (Tillæg): 1.850 DKR ekskl moms.

Teknikertime udenfor normaltid: 1.380 DKR ekskl. Moms

Tekniker support via teamviewer: 925 DKR ekskl. Moms

Tekniker support på Signcom værksted: 925 DKR ekskl. Moms

Kørsel beregnes fra Roskilde eller Billund

Alle priser er Ekskl moms. Forbehold på evt. Prisjusteringer efter dette katalog er trykt.

SERVICEAFTALER

Ved at tegne en serviceaftale på jeres udstyr, sikrer i jer bedst muligt, mod evt. nedbrud. En serviceaftale kan udformes på flere måder.

Service aftaler dækker grundlæggende

  • HOTLINE SUPPORT
  • Fejlsøgning
  • Support i vores alm. arbejdstid
  • Mimaki software
  • 12 måneders service
  • Ved kontraktens begyndelse, vil du modtage en velkomstpakke med alle de forbrugs materialer du skal benytte det første år. (Blæk er ikke inkluderet i pakken)

Serviceaftaler dækker ikke

  • Brugerfejl
  • Software problemer i forbindelse med reinstallering
  • Mislighold
  • Fejl opstået ved brug af 3 parts ink
  • Printhoveder, UV Lamper samt PCB boards.

Forudsætninger

  • Serviceaftale skal tegnes inden din maskine fylder 1 år.
  • Er jeres udstyr ældre end 12 mdr., skal maskinen serviceres inden servicekontrakt kan tegnes.
  • Du eller dit personale skal være undervist i de daglige rutiner på udstyret.
  • Serviceaftale tegnes for 12 mdr ad gangen og er uopsigelig i perioden.
  • Ved restance på abbonnement, frafalder ret til service indtil restance er indbetalt.

AFTALETYPER

Når du tegner en serviceaftale på dit udstyr hos Signcom, kan du vælge mellem 3 abbonnementer.

GOLD

For dig der vil have den største sikkerhed.

  • Signcom påbegynder fejlfinding af jeres udstyr indenfor 24 timer.
  • Signcom stiller med en tekniker på din adresse indenfor 2 hverdage.
  • Årsservice er inkluderet.
  • Justering og farvekalibrering er inkluderet.
  • Reservedele er inkluderet (dog ikke printhoveder, UV lamper & PCB’s).
  • Du betaler ikke for arbejde udenfor normal arbejdstid.
  • 20% rabat på alle ikke inkluderede reservedele.
  • Alle transportudgifter er medregnet.
  • Kontrakt skal tegnes inden udstyret fylder 2 år.
  • Gold kan kun tegnes på udstyr solgt af Signcom gruppen.

 

SILVER

For dig der vil have lidt mere end det normale.

  • Signcom stiller med en tekniker på din adresse indenfor 3 hverdage.
  • Årsservice er inkluderet.
  • Justering og farvekalibrering i forbindelse med årsservice.
  • Redervedele er inkluderet (dog ikke Printhoveder, UV Lamper & PCB’s).
  • 15% rabat på alle ikke inkluderede reservedele.
  • Alle transportudgifter er medregnet.

 

BRONZE

For dig der vil have grundlæggende sikkerhed.

  • Signcom stiller med en tekniker på din adresse indenfor 1 arbejdsuge.
  • Årsservice er inkluderet.
  • 15% rabat på fremtidige tekniker besøg, reservedele samt transport udgifter

SERVICEAFTALE 

GOLD

SILVER

BRONZE

SOLVENT MASKINER

JV150/300, JV150/300 PLUS,
CJV150/300, CJV150/300 PLUS
På ældre modeller, bedes du kontakte os.

22.900 kr.

15.000 kr.

Ikke muligt

UV ROLL TO ROLL 

UCJV150/300
På ældre modeller, kedes du kontakte os. 

42.500 kr.

32.500 kr.

19.500 kr.

UV FLATBED SMALL

UJF3042/6042
UJF3042 EX, UJF6042 MKII
På ældre modeller, bedes du kontakte os.

42.500 kr.

32.500 kr.

19.500 kr.

UV FLATBED MEDIUM

UJF7151 PLUS

54.500 kr.

48.500 kr.

39.500 kr.

STOR FLATBED 1

JFX200 2513
JFX200 2513 EX
JFX200 2531

42.500 kr.

34.500 kr.

22.500 kr.

STOR FLATBED 2

JFX500

92.500 kr.

74.500 kr.

65.000 kr.

TEXTIL PRINTERE

Vi laver en skræddersyet serviceaftale på Jeres Mimaki textil printer.
Kontakt os for mere information.

SKÆRE PLOTTERE

Vi laver en skræddersyet serviceaftale på Jeres Mimaki skære plotter. Kontakt os for mere information.

Alle priser er Ekskl moms. Forbehold for evt. Prisjusteringer efter dette katalog er trykt.

ÅRSSERVICE

Ved det årlige eftersyn, udskifter Signcom teknikeren, alle de dele, der anbefales af Signcom. På den måde sikrer du, at I altid har en optimeret produktionsmaskine. Hvis du har tilkøbt serviceaftale på dit udstyr, følger der efter aftaletype, ekstra services med. Se mere om dette på de forrige sider. Har du ikke en eksisterende serviceaftale med Signcom, skal du tillægge rejseomkostninger til priserne i tabellen. 

ÅRSSERVICE LILLE SOLVENT

TEK-ÅRSER-SOLV-LILLE
JV150, CJV150

3.693 kr.

ÅRSSERVICE UV ROLL-ROLL

TEK-ÅRSER-UVROLL
UJV100, UCJV300

11.200 kr.

ÅRSSERVICE UV FLATBED SMALL

TEK-ÅRSER-UVFS
UJF3042/FX/HG/6042

11.710 kr.

ÅRSSERVICE UV FLATBED

TEK-ÅRSER-JFX200
JFX200

28.910 kr.

ÅRSSERVICE UV ROLL-ROLL SOTR

TEK-ÅRSER-UJV55
UJV55-320

18.077 kr.

ÅRSSERVICE STOR SOLVENT

TEK-ÅRSER-SOLV-STOR
JV100, JV300, CJV300

6.991 kr.

ÅRSSERVICE UV FLATBED SMALL

TEK-ÅRSER-UVFS
UVF 3042 MKII/EX, UJF 6042 MKII

12.201 kr.

ÅRSSERVICE UV FLATBED MEDIUM

TEK-ÅRSER-7151
UJF-7151 Plus

13.280 kr.

ÅRSSERVICE UV FLATBED

TEK-ÅRSER-JFX500
JFX500

78.894 kr.

Alle priser er ekskl moms. forbehold for evt. prisjusteringer efter dette katalog er trykt.

Service & support – EPSON

Med Coverplus afaler fra Epson, vælger du selv hvordan din service afale skal være.
Her giver vi dig muligheden for, at vi sender en tekniker til jeres adresse og udbedrer fejlen. Vi har også en løsning, hvor man til R5000 serien, selv
kan udskife printhoveder. På den måde er i sikret at Jeres udstyr altid fungerer

COVERPLUS AFTALER til Epson Surecolor-S80600

3 ÅRS COVERPLUS

Epson – CP03OSSECE45
ONSITE inklusiv printhoveder

23.872 Kr.

4 ÅRS COVERPLUS

Epson – CP04OSSECE45
ONSITE inklusiv printhoveder

45.506 Kr

5 ÅRS COVERPLUS

Epson – CP05OSSECE45

ONSITE inklusiv printhoveder 

56.323 Kr

COVERPLUS AFTALER til Epson Surecolor-R5000/R5000L

1 ÅRS COVERPLUS

Epson – CP01OSCRCH28
Self Repair incl. 1 Printhovede kit

10.238 Kr

2 ÅRS COVERPLUS

Epson – CP02OSCRCH28
Self Repair incl. 1 Printhovede kit

15.815 Kr.

3 ÅRS COVERPLUS

Epson – CP03OSCRCH28
Self Repair incl. 1 Printhovede kit

25.597 Kr

 COVERPLUS AFTALER til Epson Surecolor-S80600L

3 ÅRS COVERPLUS

Epson – CP03OSSECH24
ONSITE inklusiv printhoveder


26.310 Kr

4 ÅRS COVERPLUS

Epson – CP04OSSECECH24
ONSITE inklusiv printhoveder

41.776 Kr

5 ÅRS COVERPLUS

Epson – CP05OSSECE24
ONSITE inklusiv printhoveder

62.664 Kr

Alle priser er ekskl moms. forbehold for evt. prisjusteringer efter dette katalog er trykt.

Download

Katalog

Besøg os

Signcom Denmark ApS
Langebjerg 23A
DK-4000 Roskilde
Tlf. 75 50 99 11
info@signcom.dk

Ønsker du at fejlmelde din maskine
servicedk@signcom.dk / +45 75509900